מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
מדיניות משלוחים
המשלוחים מבוצעים על-ידי חברת שליחויות חיצונית.
בעת בחירה באפשרות "שליח עד הבית", המוצרים נשלחים באריזתם המקורית לכתובת הלקוח, בהתאם לפרטים שנמסרו בעת ההזמנה.
זמני אספקה:
-
זמני האספקה מחושבים לפי ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’, אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג).
-
שליח עד הבית מתואם מראש ומגיע עד 9 ימי עסקים ממועד יציאת המשלוח, לכתובת פרטית או עסקית.
-
מומלץ למסור כתובת שבה אתם נוכחים בשעות אלו.
אחריות וזמני עיכוב:
-
חברת Buona Casa אינה אחראית לכל עיכוב או איחור באספקה שנגרם עקב גורמים שאינם בשליטתה, לרבות: מזג אוויר קיצוני, עומסים חריגים, ימי מבצעים, מצב בטחוני, כוח עליון, שביתות, השבתות וכל נסיבות שאינן תלויות באתר או בחברת השליחויות.
-
עיכובים כאמור אינם מקנים ללקוח זכות לביטול העסקה או פיצוי.
-
במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה גם מעבר ל-9 ימי עסקים, ואנו מודים מראש על הסבלנות וההבנה.
-
אי הימצאות הלקוח בכתובת עלולה לגרור תיאום משלוח נוסף בתשלום.
בירורים:
במידה והמוצר לא סופק בפרק הזמן שנקבע, יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ או במייל:
וואטסאפ: 052-6376374
📧 info@marketco.co.il
ימים א’-ה’ בין השעות 10:00–15:00
מדיניות החלפות והחזרות
ניתן לבצע החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:
לקוח המעוניין להחזיר מוצר יכול לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
-
החזרה באמצעות שליח מבית הלקוחה בעלות של 29₪, אשר תנוכה מסכום הזיכוי.
-
החזרה עצמאית למשרדי החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש).
שימו לב – דמי משלוח שכבר שולמו בעת ההזמנה אינם ניתנים להחזר בכל מקרה של החזרה או ביטול הזמנה שכבר נשלחה.
החלפות:
-
ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בכפוף להצגת קבלה/מסמך רכישה.
-
המוצר חייב להיות שלם, באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגם, נזק או קלקול.
-
ההחלפה תבוצע באמצעות שליח או דואר רשום – בתוספת תשלום.
החזרות:
-
ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי.
-
ההחזר יינתן רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשהם שלמים וללא כל פגם.
-
החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד, ובכפוף ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
-
בגין ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
-
לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח ודמי שליח להחזרה.
-
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – לקוחות אלו יקבלו קרדיט לאתר.
מוצרים פגומים:
-
אנו מקפידים לשלוח כל פריט במצב תקין ומושלם. במקרה חריג של פגם במוצר עם קבלתו, יש לפנות אלינו במייל/ בוואטאפ עם מספר הזמנה וצילום ותיאור הבעיה, ואנו נדאג לטיפול מהיר ויעיל.
הערות כלליות:
-
החזרת מוצרים שנרכשו בסייל/מבצע תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל (ולא לפי המחיר המקורי).
-
עלויות משלוח חזרה/החלפה חלות על הלקוח בלבד. לא יינתן החזר על דמי משלוח ועל דמי החזרה.
-
במידה והמוצר יוחזר כשהוא אינו עומד בתנאים לעיל – החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לזיכוי כספי ו/או זיכוי באתר.
-
החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע האם המוצר הוחזר כשהוא תקין ולא נעשה בו שימוש.
תנאי אחריות למוצרי סירים
- האחריות ניתנת עבור הציפוי הפנימי בלבד, ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות היצרן.
-
לא תינתן אחריות בגין:
- שריטות
- שבר
- שפשופים
- שריפת המוצר
- אין אחריות על ניקיון הסיר, לרבות שינוי צבע, כתמים או שאריות מזון.
- האחריות אינה חלה במקרים של שימוש לא תקין או חריג.
