מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות

מדיניות משלוחים

המשלוחים מבוצעים על-ידי חברת שליחויות חיצונית.
בעת בחירה באפשרות "שליח עד הבית", המוצרים נשלחים באריזתם המקורית לכתובת הלקוח, בהתאם לפרטים שנמסרו בעת ההזמנה.

זמני אספקה:

  • זמני האספקה מחושבים לפי ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’, אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג).

  • שליח עד הבית מתואם מראש ומגיע עד 9 ימי עסקים ממועד יציאת המשלוח, לכתובת פרטית או עסקית.

  • מומלץ למסור כתובת שבה אתם נוכחים בשעות אלו.

אחריות וזמני עיכוב:

  • חברת Buona Casa אינה אחראית לכל עיכוב או איחור באספקה שנגרם עקב גורמים שאינם בשליטתה, לרבות: מזג אוויר קיצוני, עומסים חריגים, ימי מבצעים, מצב בטחוני, כוח עליון, שביתות, השבתות וכל נסיבות שאינן תלויות באתר או בחברת השליחויות.

  • עיכובים כאמור אינם מקנים ללקוח זכות לביטול העסקה או פיצוי.

  • במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה גם מעבר ל-9 ימי עסקים, ואנו מודים מראש על הסבלנות וההבנה.

  • אי הימצאות הלקוח בכתובת עלולה לגרור תיאום משלוח נוסף בתשלום.

בירורים:

במידה והמוצר לא סופק בפרק הזמן שנקבע, יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ או במייל:

וואטסאפ: 052-6376374
📧 info@marketco.co.il
ימים א’-ה’ בין השעות 10:00–15:00


מדיניות החלפות והחזרות

ניתן לבצע החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:

לקוח המעוניין להחזיר מוצר יכול לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  • החזרה באמצעות שליח מבית הלקוחה בעלות של 29₪, אשר תנוכה מסכום הזיכוי.

  • החזרה עצמאית למשרדי החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש).

שימו לב – דמי משלוח שכבר שולמו בעת ההזמנה אינם ניתנים להחזר בכל מקרה של החזרה או ביטול הזמנה שכבר נשלחה.

החלפות:

  • ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בכפוף להצגת קבלה/מסמך רכישה.

  • המוצר חייב להיות שלם, באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגם, נזק או קלקול.

  • ההחלפה תבוצע באמצעות שליח או דואר רשום – בתוספת תשלום.

החזרות:

  • ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי.

  • ההחזר יינתן רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשהם שלמים וללא כל פגם.

  • החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד, ובכפוף ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

  • בגין ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.

  • לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח ודמי שליח להחזרה.

  • לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – לקוחות אלו יקבלו קרדיט לאתר.

מוצרים פגומים:

  • אנו מקפידים לשלוח כל פריט במצב תקין ומושלם. במקרה חריג של פגם במוצר עם קבלתו, יש לפנות אלינו במייל/ בוואטאפ עם מספר הזמנה וצילום ותיאור הבעיה, ואנו נדאג לטיפול מהיר ויעיל.


הערות כלליות:

  • החזרת מוצרים שנרכשו בסייל/מבצע תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל (ולא לפי המחיר המקורי).

  • עלויות משלוח חזרה/החלפה חלות על הלקוח בלבד. לא יינתן החזר על דמי משלוח ועל דמי החזרה.

  • במידה והמוצר יוחזר כשהוא אינו עומד בתנאים לעיל – החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לזיכוי כספי ו/או זיכוי באתר.

  • החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע האם המוצר הוחזר כשהוא תקין ולא נעשה בו שימוש.

תנאי אחריות למוצרי סירים

  • האחריות ניתנת עבור הציפוי הפנימי בלבד, ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות היצרן.
  • לא תינתן אחריות בגין:
    • שריטות
    • שבר
    • שפשופים
    • שריפת המוצר
  • אין אחריות על ניקיון הסיר, לרבות שינוי צבע, כתמים או שאריות מזון.
  • האחריות אינה חלה במקרים של שימוש לא תקין או חריג.