מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
מדיניות משלוחים
המשלוחים מבוצעים על-ידי חברת שליחויות חיצונית.
בעת בחירה באפשרות "שליח עד הבית", המוצרים נשלחים באריזתם המקורית לכתובת הלקוח, בהתאם לפרטים שנמסרו בעת ההזמנה.
זמני אספקה:
-
זמני האספקה מחושבים לפי ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’, אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג).
-
שליח עד הבית לכתובת פרטית או עסקית.
-
מומלץ למסור כתובת שבה אתם נוכחים בשעות אלו.
זמני עיכוב:
-
חברת Buona Casa אינה אחראית לכל עיכוב או איחור באספקה.
-
עיכובים כאמור אינם מקנים ללקוח זכות לביטול העסקה או פיצוי.
-
במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה, ואנו מודים מראש על הסבלנות וההבנה.
-
אי הימצאות הלקוח בכתובת עלולה לגרור תיאום משלוח נוסף בתשלום.
- זמני האספקה המצוינים באתר הם זמני אספקה משוערים בלבד, ואינם מחייבים את החברה.
בירורים:
במידה והמוצר לא סופק בפרק הזמן שנקבע, יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ בלבד:
וואטסאפ: 052-6376374
ימים א’-ה’ בין השעות 10:00–15:00
מענה עד 48 שעות, יש לרשום את מספר ההזמנה, שם מלא ואת סיבת הפנייה.
מדיניות החלפות והחזרות
ניתן לבצע החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:
לקוח המעוניין להחזיר מוצר יכול לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
-
החזרה באמצעות שליח מבית הלקוחה בעלות של 29₪, אשר תנוכה מסכום הזיכוי.
-
החזרה עצמאית למשרדי החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש).
שימו לב – דמי משלוח שכבר שולמו בעת ההזמנה אינם ניתנים להחזר בכל מקרה של החזרה או ביטול הזמנה שכבר נשלחה.
אחריות על מסירה ומשלוחים
-
ההזמנות נשלחות בהתאם לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח/ה בעת ההזמנה.
-
במקרה שבו הלקוח/ה מבקש/ת למסור את החבילה לכתובת שונה, אדם אחר, או נקודת מסירה חלופית (לרבות שמירה, שכן, עסק סמוך וכד'), האחריות על קבלת המשלוח חלה על הלקוח/ה בלבד.
-
החברה אינה אחראית לאובדן, גניבה או עיכוב שייגרמו כתוצאה ממסירה שבוצעה על פי בקשת הלקוח/ה לגורם שלישי שאינו הלקוח/ה עצמו/ה.
-
זמני האספקה המצוינים באתר הם זמני אספקה משוערים בלבד, ואינם מחייבים את החברה.
-
במקרים חריגים של עיכוב חריג או אובדן משלוח, החברה תציע ללקוח/ה פתרון לפי שיקול דעתה – ביטול העסקה או שליחה מחדש של המוצר.
החלפות:
-
ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בכפוף להצגת קבלה/מסמך רכישה.
-
המוצר חייב להיות שלם, באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגם, נזק או קלקול.
-
ההחלפה תבוצע באמצעות שליח או דואר רשום – בתוספת תשלום.
החזרות:
-
ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי.
-
ההחזר יינתן רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשהם שלמים וללא כל פגם.
-
החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד, ובכפוף ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
-
בגין ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
-
לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח ודמי שליח להחזרה.
-
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – לקוחות אלו יקבלו קרדיט לאתר.
מוצרים פגומים:
-
אנו מקפידים לשלוח כל פריט במצב תקין ומושלם. במקרה חריג של פגם במוצר עם קבלתו, יש לפנות אלינו במייל/ בוואטאפ עם מספר הזמנה וצילום ותיאור הבעיה, ואנו נדאג לטיפול מהיר ויעיל. יש לעדכן את החברה עד 5 ימי מרגע קבלת המשלוח על הפגם. לאחר מכן לא תינתן אחריות.
הערות כלליות:
-
החזרת מוצרים שנרכשו בסייל/מבצע תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל (ולא לפי המחיר המקורי).
-
עלויות משלוח חזרה/החלפה חלות על הלקוח בלבד. לא יינתן החזר על דמי משלוח ועל דמי החזרה.
-
במידה והמוצר יוחזר כשהוא אינו עומד בתנאים לעיל – החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לזיכוי כספי ו/או זיכוי באתר.
-
החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע האם המוצר הוחזר כשהוא תקין ולא נעשה בו שימוש.
תנאי אחריות למוצרי סירים
- האחריות ניתנת עבור הציפוי הפנימי בלבד, ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות היצרן.
- לא תינתן אחריות בגין:
- שריטות
- שבר
- שפשופים
- שריפת המוצר
- שינוי צבע בתחתית המוצר
- קילוף בתחתית המוצר
- אין אחריות על ניקיון הסיר, לרבות שינוי צבע, כתמים או שאריות מזון.
- האחריות אינה חלה במקרים של שימוש לא תקין או חריג.
תנאי אחריות – פחים שנרכשו דרך Buona Casa
-
תקופת האחריות:
האחריות תקפה ל־12 חודשים ממועד הרכישה ומכסה פגמים במנגנון הפתיחה/סגירה בלבד. -
מה כוללת האחריות:
-
תיקון או החלפה של מנגנון הפח במקרה של תקלה יצרנית.
-
החלפה תתבצע לפי שיקול דעת החברה ובהתאם לזמינות המוצר או החלקים.
-
-
מה האחריות לא כוללת:
-
פגיעות חיצוניות כגון שריטות, שברים, שקעים, קילופים או סימני שחיקה.
-
נזקים שנגרמו עקב שימוש לא תקין, נפילה, ניקוי בחומרים לא מתאימים או מגע עם קיר/חפצים אחרים.
-
נזקים שנגרמו לאחר שימוש ביתי ממושך (בלאי טבעי).
-
-
תנאים למימוש האחריות:
-
יש להציג הוכחת רכישה (קבלה/חשבונית).
-
הפח ייבדק על ידי נציג החברה, והטיפול יתבצע רק לאחר אישור שהתקלה נובעת מפגם ייצור.
-
האחריות תקפה רק למוצרים שנרכשו ישירות מ־Buona Casa ולא דרך צד ג’ או משווקים אחרים.
-
-
החרגות:
החברה אינה אחראית על מוצרים שנרכשו דרך חנויות אחרות (כגון טכנו הום או משווקים חיצוניים), ויש לפנות ישירות לחנות שממנה בוצעה הרכישה לצורך טיפול.
