מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
מדיניות משלוחים
המשלוחים מבוצעים על-ידי חברת שליחויות חיצונית.
בעת בחירה באפשרות "שליח עד הבית", המוצרים נשלחים באריזתם המקורית לכתובת הלקוח, בהתאם לפרטים שנמסרו בעת ההזמנה.
זמני אספקה:
זמני האספקה מחושבים לפי ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’, אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג).
שליח עד הבית מתואם מראש ומגיע עד 9 ימי עסקים ממועד יציאת המשלוח, לכתובת פרטית או עסקית.
מומלץ למסור כתובת שבה אתם נוכחים בשעות אלו.
אחריות וזמני עיכוב:
חברת Buona Casa אינה אחראית לכל עיכוב או איחור באספקה שנגרם עקב גורמים שאינם בשליטתה, לרבות: מזג אוויר קיצוני, עומסים חריגים, ימי מבצעים, מצב בטחוני, כוח עליון, שביתות, השבתות וכל נסיבות שאינן תלויות באתר או בחברת השליחויות.
עיכובים כאמור אינם מקנים ללקוח זכות לביטול העסקה או פיצוי.
במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה גם מעבר ל-9 ימי עסקים, ואנו מודים מראש על הסבלנות וההבנה.
אי הימצאות הלקוח בכתובת עלולה לגרור תיאום משלוח נוסף בתשלום.
בירורים:
במידה והמוצר לא סופק בפרק הזמן שנקבע, יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ או במייל:
וואטסאפ: 052-6376374
📧 info@marketco.co.il
ימים א’-ה’ בין השעות 10:00–15:00
מדיניות החלפות והחזרות
ניתן לבצע החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:
החלפות:
ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בכפוף להצגת קבלה/מסמך רכישה.
המוצר חייב להיות שלם, באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגם, נזק או קלקול.
ההחלפה תבוצע באמצעות שליח או דואר רשום – בתוספת תשלום.
החזרות:
ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי.
ההחזר יינתן רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשהם שלמים וללא כל פגם.
החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד, ובכפוף ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
בגין ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח.
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – לקוחות אלו יקבלו קרדיט לאתר.
מוצרים פגומים:
אנו מקפידים לשלוח כל פריט במצב תקין ומושלם. במקרה חריג של פגם במוצר עם קבלתו, יש לפנות אלינו במייל/ בוואטאפ עם מספר הזמנה וצילום ותיאור הבעיה, ואנו נדאג לטיפול מהיר ויעיל.
הערות כלליות:
החזרת מוצרים שנרכשו בסייל/מבצע תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל (ולא לפי המחיר המקורי).
עלויות משלוח חזרה/החלפה חלות על הלקוח בלבד. לא יינתן החזר על דמי משלוח ועל דמי החזרה.
במידה והמוצר יוחזר כשהוא אינו עומד בתנאים לעיל – החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לזיכוי כספי ו/או זיכוי באתר.
החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע האם המוצר הוחזר כשהוא תקין ולא נעשה בו שימוש.
תנאי אחריות למוצר
- האחריות ניתנת עבור הציפוי הפנימי בלבד, ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות היצרן.
- לא תינתן אחריות בגין:
- שריטות
- שבר
- שפשופים
- שריפת המוצר
- אין אחריות על ניקיון הסיר, לרבות שינוי צבע, כתמים או שאריות מזון.
- האחריות אינה חלה במקרים של שימוש לא תקין או חריג.