מדיניות משלוחים, ביטולים והחזרות
מדיניות משלוחים
המשלוחים מבוצעים על-ידי חברת שליחויות חיצונית.
בעת בחירה באפשרות "שליח עד הבית", המוצרים נשלחים באריזתם המקורית לכתובת הלקוח, בהתאם לפרטים שנמסרו בעת ההזמנה.
זמני אספקה:
-
זמני האספקה מחושבים לפי ימי עסקים בלבד (ימים א’-ה’, אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג).
-
שליח עד הבית לכתובת פרטית או עסקית.
-
מומלץ למסור כתובת שבה אתם נוכחים בשעות אלו.
זמני עיכוב:
-
חברת Buona Casa אינה אחראית לכל עיכוב או איחור באספקה.
-
עיכובים כאמור אינם מקנים ללקוח זכות לביטול העסקה או פיצוי.
-
במקרים חריגים, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה, ואנו מודים מראש על הסבלנות וההבנה.
-
אי הימצאות הלקוח בכתובת עלולה לגרור תיאום משלוח נוסף בתשלום.
- זמני האספקה המצוינים באתר הם זמני אספקה משוערים בלבד, ואינם מחייבים את החברה.
בירורים:
במידה והמוצר לא סופק בפרק הזמן שנקבע, יש לפנות לשירות הלקוחות בוואטסאפ בלבד:
וואטסאפ: 052-6376374
ימים א’-ה’ בין השעות 10:00–15:00
מענה עד 48 שעות, יש לרשום את מספר ההזמנה, שם מלא ואת סיבת הפנייה.
מדיניות החלפות והחזרות
ניתן לבצע החזרות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:
לקוח המעוניין להחזיר מוצר יכול לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
-
החזרה באמצעות שליח מבית הלקוחה בעלות של 29₪, אשר תנוכה מסכום הזיכוי.
-
החזרה עצמאית למשרדי החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש).
שימו לב – דמי משלוח שכבר שולמו בעת ההזמנה אינם ניתנים להחזר בכל מקרה של החזרה או ביטול הזמנה שכבר נשלחה.
ניתן לבצע החלפות של מוצרים שנרכשו באתר Buona Casa, בהתאם לתנאים הבאים:
לקוח המעוניין להחליף מוצר יכול לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:
-
החזרה באמצעות שליח מבית הלקוחה בעלות של 29₪, לכל כיוון של משלוח, אשר תנוכה מסכום הזיכוי. עלות המשלוח הכוללת (איסוף המוצר הקיים ושליחת המוצר החדש) היא 58 ש"ח.
-
החלפה עצמאית למשרדי החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש), לא תקף על כל מוצרים האתר
- חלפה עצמאית במחסני החברה ללא תוספת תשלום (בתיאום מראש), לא תקף על כל מוצרים האתר
שימו לב – דמי משלוח שכבר שולמו בעת ההזמנה אינם ניתנים להחזר בכל מקרה של החזרה או ביטול הזמנה שכבר נשלחה.
אחריות על מסירה ומשלוחים
-
ההזמנות נשלחות בהתאם לכתובת שהוזנה על ידי הלקוח/ה בעת ההזמנה.
-
במקרה שבו הלקוח/ה מבקש/ת למסור את החבילה לכתובת שונה, אדם אחר, או נקודת מסירה חלופית (לרבות שמירה, שכן, עסק סמוך וכד'), האחריות על קבלת המשלוח חלה על הלקוח/ה בלבד.
-
החברה אינה אחראית לאובדן, גניבה או עיכוב שייגרמו כתוצאה ממסירה שבוצעה על פי בקשת הלקוח/ה לגורם שלישי שאינו הלקוח/ה עצמו/ה.
-
זמני האספקה המצוינים באתר הם זמני אספקה משוערים בלבד, ואינם מחייבים את החברה.
-
במקרים חריגים של עיכוב חריג או אובדן משלוח, החברה תציע ללקוח/ה פתרון לפי שיקול דעתה – ביטול העסקה או שליחה מחדש של המוצר.
החלפות:
-
ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, בכפוף להצגת קבלה/מסמך רכישה.
-
המוצר חייב להיות שלם, באריזתו המקורית, ללא שימוש וללא פגם, נזק או קלקול.
-
ההחלפה תבוצע באמצעות שליח או דואר רשום – בתוספת תשלום.
החזרות:
-
ניתן להחזיר מוצר עד 14 ימים ממועד קבלתו, תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי.
-
ההחזר יינתן רק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשהם שלמים וללא כל פגם.
-
החזר כספי יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד, ובכפוף ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
-
בגין ביטול עסקה יחויב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
-
לא יינתן החזר בגין דמי המשלוח ודמי שליח להחזרה.
-
לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט – לקוחות אלו יקבלו קרדיט לאתר.
מוצרים פגומים:
-
אנו מקפידים לשלוח כל פריט במצב תקין ומושלם. במקרה חריג של פגם במוצר עם קבלתו, יש לפנות אלינו במייל/ בוואטאפ עם מספר הזמנה וצילום ותיאור הבעיה, ואנו נדאג לטיפול מהיר ויעיל. יש לעדכן את החברה עד 5 ימי מרגע קבלת המשלוח על הפגם. לאחר מכן לא תינתן אחריות.
הערות כלליות:
-
החזרת מוצרים שנרכשו בסייל/מבצע תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל (ולא לפי המחיר המקורי).
-
עלויות משלוח חזרה/החלפה חלות על הלקוח בלבד. לא יינתן החזר על דמי משלוח ועל דמי החזרה.
-
במידה והמוצר יוחזר כשהוא אינו עומד בתנאים לעיל – החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לזיכוי כספי ו/או זיכוי באתר.
-
החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע האם המוצר הוחזר כשהוא תקין ולא נעשה בו שימוש.
תנאי אחריות למוצרי סירים
- האחריות ניתנת עבור הציפוי הפנימי בלבד, ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם להוראות היצרן.
- לא תינתן אחריות בגין:
- שריטות
- שבר
- שפשופים
- שריפת המוצר
- שינוי צבע בתחתית המוצר
- קילוף בתחתית המוצר
- אין אחריות על ניקיון הסיר, לרבות שינוי צבע, כתמים או שאריות מזון.
- האחריות אינה חלה במקרים של שימוש לא תקין או חריג.
תנאי אחריות – פחים שנרכשו דרך Buona Casa
-
תקופת האחריות:
האחריות תקפה ל־12 חודשים ממועד הרכישה ומכסה פגמים במנגנון הפתיחה/סגירה בלבד. -
מה כוללת האחריות:
-
תיקון או החלפה של מנגנון הפח במקרה של תקלה יצרנית.
-
החלפה תתבצע לפי שיקול דעת החברה ובהתאם לזמינות המוצר או החלקים.
-
-
מה האחריות לא כוללת:
-
פגיעות חיצוניות כגון שריטות, שברים, שקעים, קילופים או סימני שחיקה.
-
נזקים שנגרמו עקב שימוש לא תקין, נפילה, ניקוי בחומרים לא מתאימים או מגע עם קיר/חפצים אחרים.
-
נזקים שנגרמו לאחר שימוש ביתי ממושך (בלאי טבעי).
-
-
תנאים למימוש האחריות:
-
יש להציג הוכחת רכישה (קבלה/חשבונית).
-
הפח ייבדק על ידי נציג החברה, והטיפול יתבצע רק לאחר אישור שהתקלה נובעת מפגם ייצור.
-
האחריות תקפה רק למוצרים שנרכשו ישירות מ־Buona Casa ולא דרך צד ג’ או משווקים אחרים.
-
-
החרגות:
החברה אינה אחראית על מוצרים שנרכשו דרך חנויות אחרות (כגון טכנו הום או משווקים חיצוניים), ויש לפנות ישירות לחנות שממנה בוצעה הרכישה לצורך טיפול.
